Firemní komunikace

m frydl 2Martin Frýdl

Dnes víc než kdy předtím platí, že společnost, která nekomunikuje, nemůže být dlouhodobě úspěšná.

Pokud si u všech cílových skupin nevybudujete to správné vnímání značky, pochopení a podporu, získává vaše konkurence výhodu.Proto potřebujete dlouhodobě informovat a vysvětlovat. Musíte doručit informaci přesně tam, kde to má efekt, a bedlivě sledovat, jak ji cílová skupina přijme. A pak zase reagovat.

Činit chaotické kroky může způsobit více škody než užitku. Je užitečné si pamatovat, co jste říkali před měsícem, loni či před pěti lety, a umět na to navázat. Pouze bude-li váš vnější projev konzistentní, můžete očekávat, že vám vaše cílové skupiny budou důvěřovat. A co když se ve firmě něco změní, co když bude třeba dosavadní postoje přehodnotit? I to se dá zvládnout bez velkých ztrát. Není to lehké, ale právě od toho jsme tady my. Stojíme při klientech v dobrých i horších časech.

Víme, že potřebujete komunikovat s mnoha cílovými skupinami, ať už jsou to koneční spotřebitelé/zákazníci (B2C), obchodní partneři (B2B), akcionáři nebo zaměstnanci, kteří jsou to nejcennější, čím firma disponuje. K tomu všemu lze samozřejmě využívat řadu kanálů, od klasických přes sociální média až třeba po přímou komunikaci. My jsme tu od toho, abychom vaši komunikaci pomohli připravit a zrealizovat.


 

Případová studie:

wizz pripstudie 220Příchod Wizz Air na český trh

Před vstupem na český trh zde byla značka Wizz Air neznámá. Český letecký trh je vysoce konkurenční, operuje na něm nejvyšší počet aerolinií ve střední a východní Evropě. Využili jsme řadu aktivit (media relations, kreativní sponzoring, barterová spolupráce s médii) a také okamžik, kdy došlo k úpadku největšího konkurenta Sky Europe.

Díky pečlivé přípravě Wizz Air dominoval komunikaci a hladce zaujal uvolněné místo na trhu. Během půl roku zaujal místo druhého největšího dopravce na pražském mezinárodním letišti, hned po domácích ČSA. Stal se největším nízkonákladovým dopravcem v ČR a překonal v Praze světové konkurenty RyanAir i EasyJet.
Projekt byl oceněn druhým místem v kategorii Firemní komunikace v České ceně za PR.

Nabízet práci je jako prodávat kávu: nesmíte zákazníka ignorovat. To je myšlenka za kampaní...

Praha, 7. září 2017 - Dechberoucí výhled na Prahu, kaskádovité terasy a pro někoho možná i...

Praha, 29. srpna 2017 - V rámci prvního ročníku festivalu SOUNDTRACK Poděbrady jsme novinářům...

Praha, 13. července 2017 – Pro Garanční systém finančního trhu (dříve Fond pojištění vkladů)...

Praha, 28. června 2017 - I v letošním roce proběhlo neformální setkání Hypoteční banky s...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek