Firemní publikace a magazíny

l bautzova 2Libuše Bautzová

Pokud vám někdo tvrdí, že v dnešní elektronické době jsou firemní – ať už interní nebo klientské - časopisy přežitkem, nevěřte mu. Důkazem toho, že opak je pravdou, jsou i zkušenosti firem, které před dvěma třemi lety z úsporných důvodů vydávání firemních magazínů zastavily a dnes se k nim znovu vracejí.

Firemní magazín má totiž několik nezastupitelných funkcí. Nenápadně posiluje image a známost společnosti, nenásilnou formou informuje o službách či výrobcích, zvyšuje loajalitu klientů i vlastních zaměstnanců... O tom, že cítit papír mezi prsty je jiný pocit než hledět na monitor, ani nemluvě.

Firemní magazín musí být samozřejmě po všech stránkách kvalitní – od výběru témat přes jejich zpracování až po grafiku a distribuci. A právě to – výrobu firemních periodik nejvyšší úrovně „na klíč” – vám může AC&C Public Relations nabídnout. Naši redaktoři mají za sebou nejen žurnalistickou praxi, ale také dlouholeté zkušenosti s firemními klienty. Výsledky společné práce mluví samy za sebe: Za dobu své existence vydala naše agentura více než 700 čísel firemních časopisů s nákladem převyšujícím 10 milionů výtisků.

Dáváte-li však přednost elektronickým médiím, pak i v tomto případě jste na správné adrese: Zpracování a rozesílání firemních elektronických newsletterů považujeme za běžnou součást naší nabídky.

AC&C Public Relations patří k největším vydavatelům korporátních časopisů a dalších firemních publikací v ČR. Vybudovali jsme rozsáhlé know-how a hladce fungující ediční systém. Garantujeme nejvyšší kvalitu textového, grafického i tiskařského zpracování a u newsletterů bezchybné rozesílání.


 

Případová studie:

vw pripstudie 220Volkswagen Magazín

Jedním z našich nejúspěšnějších produktů v oblasti firemních publikací byl Volkswagen Magazín, který vydávala agentura AC&C PR ve spolupráci s Porsche Česká republika (dříve Import VOLKSWAGEN Group). První číslo vyšlo už v roce 1996, od té doby každoročně 3 až 4 čísla.

Volkswagen Magazín postupem času „tloustnul" a zatímco v začátcích vycházel jako dvaatřicetistránkový, poslední dva roky měl  84 stran. Průběžně se samozřejmě měnila i obsahová a grafická podoba časopisu. Redakce AC&C PR pracovala na každém čísle zcela samostatně, včetně zajišťování inzerce. Na klientovi byly pouze připomínky k návrhu obsahu a schvalování hotových stránek.

Díky perfektní znalosti produktů i strategie značky Volkswagen jsme připravovali kompletní návrh obsahu, přičemž byla zaručena i maximální aktuálnost: témata bylo možné měnit a nová zařazovat až do chvíle předání do tisku. Způsob přípravy Volkswagen Magazínu odpovídal postupu vydávání běžného časopisu. AC&C PR řídil proces od prvotního návrhu přes zajištění článků, grafické zpracování a tisk až po finální expedici.

Publikace pro naše klienty



Společně

BILLA Vydáváme: 2013 - dosud
Volkswagen magazín

 

Magazín pro zaměstnance společnosti

 


Trend

Siemens, s.r.o. Vydáváme: 2003 - dosud
Volkswagen magazín

 

Magazín pro partnery a zákazníky sektoru Healthcare

 


Industry Fórum

Siemens, s.r.o. Vydáváme: 2008 - dosud
Volkswagen magazín

 

Magazín pro partnery a zákazníky sektoru Industry

 


Zpravodaj DKV

DKV EURO SERVICE GmbH+Co.KG Vydáváme: 2009 - dosud
Volkswagen magazín

 

Newsletter pro obchodní partnery

 


Genesis Capital

Genesis Capital, s.r.o. Vydali jsme: 2011, 2012
Volkswagen magazín

 

Informační božura pro klienty

 

Praha, 27. dubna 2017 - Náš klient SEAT zahájil předprodej nové generace legendárního modelu...

Ostrava, 21. dubna 2017 - Dostali jsme bývalé horníky z Paskova do vysokoškolských lavic! Až do...

Praha, 7. dubna 2017 - S T-Mobile Rozjezdy, na kterých AC&C PR spolupracuje už sedmým rokem,...

Most, 20. března 2017 - Novinku od společnosti Bridgestone si mohli novináři otestovat na...

Praha, 27. března 2017 - Vydali jsme druhé číslo interního magazínu pro skupinu Savencia. V...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek