Komunikační strategie

j klima 2Jan Klíma

O firemním úspěchu rozhoduje mnoho faktorů. Předpokladem je mít kvalitní management, dobrý výrobek nebo službu, možná i trochu štěstí.

A přece ani to nemusí stačit. Neméně důležité je jméno firmy, značka, reputace. Kdo chce vybudovat, udržet či zvýšit renomé značky, ať už firemní nebo konkrétního produktu, neobejde se bez dlouhodobé komunikační strategie. To je úhelný kámen naší práce.

Působím v PR více než dvacet let a můžu říci, že neexistují dva klienti, na které by sedla jedna strategie. Proto také AC&C Public Relations realizuje projekty na klíč, vytváří komplexní komunikační programy, které jsou založené na individuálních potřebách, cílech a rozpočtech konkrétní společnosti. K dosažení cíle využíváme všech nástrojů: od tradičních, jako je vydávání tiskových zpráv a pořádání tiskových konferencí, přes umísťování relevantních informací v médiích či vydávání firemních tiskovin až po produkci komunikačních či společenských akcí. Nedílnou součástí integrované komunikace jsou dnes sociální média, kde zajišťujeme našim klientům efektivní přítomnost a komunikujeme s jejich zákazníky a fanoušky.

Abychom oslovili relevantní cílové skupiny, používáme cesty, které jsou šité na míru každé z nich - novinářům, zaměstnancům, obchodním partnerům, akcionářům nebo široké veřejnosti.
Pracujeme pro klienty, kteří chápou, že reputaci firmy není možné budovat v pondělí a ve středu už ne; že jedině profesionální, konzistentní a kontinuální péče má smysl. A proto jsou s námi někteří i dvě desítky let.

 

 

Případová studie:

dkv pripadova studie 220pxDaň na naftu

Pro klienta DKV Euro Service jsme v roce 2010 připravili komplexní projekt, kdy jsme využili zvýšení spotřební daně z pohonných hmot, které vyvolalo citelný nárůst přímých nákladů dopravců, pro širokou komunikaci. Naším cílem bylo posílit loajalitu klientů DKV – přesvědčit je, že DKV zná jejich problémy, stojí na jejich straně a nebojí se za ně v médiích bojovat.

Výsledkem ročního PR projektu bylo téměř 150 zmínek v médiích včetně řady exkluzivních rozhovorů a profilových článků v klíčových denících a ekonomických týdenících, jasná pozitivní zpětná vazba od současných i potenciálních klientů DKV a zejména výrazný nárůst nového byznysu, kde noví klienti uváděli jako motiv kontaktování DKV právě informace o vedené kampani.

Projekt byl oceněn prvním místem v kategorii Firemní komunikace v České ceně za PR.

Letos se v nejprestižnější české oborové soutěži utkalo 310 přihlášek. Nejlépe z klání vyšla...

Praha, 13. června 2017 – Rok se s rokem sešel a opět jsme se postarali o symbolické...

Praha -Průhonice, 9. června 2017 - V okolí Průhonic to první červnový čtvrtek pořádně vřelo:...

V Praze, 5. června 2017 – První červnový víkend byl ve znamení 104. ročníku Primátorek. Značka...

AC&C PR společně se sesterskou agenturou SocialBooster získala za jednu ze svých kampaní...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek