Vztahy s médii

m frydl 2Martin Frýdl

Troufnu si říci, že právě vztahy s médii, media relations – chcete-li, jsou jednou z profesně nejsilnějších stránek agentury AC&C Public Relations. Proč? Celá třetina našich konzultantů vzešla z mediálního světa – z České televize, z Hospodářských novin, z MF DNES a dalších. S naším know-how se tak může měřit jen málokterý konkurent.

Důvěrně známe prostředí sdělovacích prostředků, jsme v pravidelném kontaktu se širokým vějířem médií nejen obecně zpravodajských, ale také oborově zaměřených a lifestylových. Naše databáze médií obsahuje více než několik tisíc jmen aktivních novinářů. Ale především: dokážeme odhadnout, jaká témata media zaujmou.

Výsledky práce v oblasti vztahů s médii jsou docela jednoduše měřitelné. Naši klienti patří k nejcitovanějším ve svých oborech a jejich servis pro média novináři oceňují.
Může to vypadat nelogicky, ale i v době, kdy se valná část informací přesouvá na internet, lidé si místo osobních setkávání vyměňují esemesky a světu vládnou sociální sítě, patří stále komunikace prostřednictvím tradičních sdělovacích prostředků k nejúčinnějším PR nástrojům.


 

Případová studie:

nadaceviaJak zaujmout novináře, aneb Cena novinářů Via Bona

Základem úspěchu je najít pro média téma, které zaujme. Nadace VIA již od roku 1998 předává ceny VIA Bona firmám i jednotlivcům, kteří pomáhají svému okolí. Česká média se však obecně staví ke zpravodajství o dobročinných projektech chladně. Proto jsme přišli s myšlenkou vytvořit v rámci cen VIA Bona novou kategorii: Cenu novinářů.

Cílem bylo přimět klíčové novináře přečíst si přihlášené projekty a přesvědčit se, že stojí za to o těch nejlepších napsat. To se skutečně povedlo a pokrytí tohoto projektu v médiích od roku 2010, kdy byla cena etablována, kvalitativně i kvantitativně poskočilo o několik stupňů nahoru. Navíc došlo k navázání užší spolupráce s vybranými médii, a to dokonce i s těmi, která do projektu původně nebyla zapojena.

Praha, 13. července 2016 – Pro Garanční systém finančního trhu (dříve Fond pojištění vkladů)...

Praha, 28. června - I v letošním roce proběhlo neformální setkání Hypoteční banky s novináři,...

Letos se v nejprestižnější české oborové soutěži utkalo 310 přihlášek. Nejlépe z klání vyšla...

Praha, 13. června 2017 – Rok se s rokem sešel a opět jsme se postarali o symbolické...

Praha -Průhonice, 9. června 2017 - V okolí Průhonic to první červnový čtvrtek pořádně vřelo:...

 

log action log apra 
 log icco
AC&C Public Relations je přední česká komunikační agentura, která je držitelem řady ocenění za PR. Byla založena v roce 1993 a od té doby dlouhodobě poskytuje služby největším domácím i nadnárodním společnostem. S některými z nich spolupracuje i více než deset let.

Hlavními obory AC&C jsou informační technologie, automobilový průmysl, doprava a logistika, FMCG či finanční a poradenské služby.

AC&C Public Relations disponuje týmem zkušených odborníků, v jejichž know-how se kombinuje dlouholetá praxe v poradenství v PR s dokonalou znalostí mediálního světa. 

© 2012 AC&C Public Relations, mapa stránek