Od roku 1993 nabízíme našim klientům integrovanou komunikaci. S týmem profesionálů, certifikátem kvality CMS a globálním know-how pracujeme pro přední nadnárodní a české společnosti, v řadě případů i více než deset let.

NAŠE PROJEKTY PRAVIDELNĚ VYHRÁVAJÍ
PRESTIŽNÍ OCENĚNÍ
cena-pr-56
fenix-content
golden-sabre
zlaty-strednik
Cena Lemur 2022

Nejlepším dokladem našich výsledků jsou spokojení klienti, kteří s námi zůstávají řadu let. A při měření sil s konkurencí v oborových soutěžích je to vidět: naše kampaně pravidelně vyhrávají.

Máme na kontě desítky ocenění v nejprestižnější domácí oborové soutěži, České ceně za PR, včetně absolutního vítězství.

Naše projekty zvítězily i v mezinárodní soutěži Golden Sabre Award.

JSME ČLENEM
VÝZNAMNÝCH ASOCIACÍ

Jsme členy české Asociace PR agentur APRA a nadnárodní sítě Action Global Communications.

Od roku 2002 je naše společnost – jako jedna z prvních v ČR – certifikována podle mezinárodních standardů CMS. Metodiku CMS (Consultancy Management Standard) přijalo mezinárodní sdružení národních Public Relations asociací (www.iccopr.com) jako globálně platný systém certifikace kvality řízení poradenských firem v oblasti public relations.

SEZNAMTE SE
S NAŠÍM SENIORNÍM TÝMEM
Eva Bláhová
Key Account Manager
Martin Frýdl
Executive Partner
Libor Hlisnikovský
Key Account Manager
Běla Jašková
Senior Consultant

Eva se specializuje na produktovou a korporátní komunikaci nejen v oblasti automotive a také na řízení produkčních a kreativních projektů. Má za sebou stovky úspěšně realizovaných klientských eventů, od kreativních akcí pro novináře až po velké společenské akce pro tisíce hostů. V AC&C PR pracuje od roku 2006. Předchozí zkušenosti získala v tiskovém oddělení ve státní správě a v PR agentuře.

Martin řídí strategické projekty a má na starosti kreativu. Pomáhá mu v tom kombinace jeho třicetileté praxe v PR a v médiích, kde působil jako ekonomický redaktor v České televizi a také jako zástupce šéfredaktora v Hospodářských novinách. Protože v médiích působil také jako komentátor, rád pro klienty vytváří klíčové texty. Je přesvědčen, že nejlepší komunikační řešení jsou jednoduchá a odvážná. Proto v jeho týmu vznikly oceňované projekty jako „Pro jedno TýTý slunce nesvítí“, kdy seriál Kancelář Blaník „rozstřelil“ ceny TýTý, nebo „Jedlo pre ajťákov“ – guerilla kampaň s cílem dostat slovenské ajťáky zpět na Slovensko. Společně s Janem Klímou doplnili pohled PR agentur na vztahy s novináři do knihy novináře Bohuslava Bohuňka PRciny.

Libor je jako motoristický nadšenec a závodník v rallye expertem na produktovou komunikaci v oblasti automotive a průmyslu. Jeho specializací jsou media relations, copywriting a event management. Protože roky působil jako motoristický novinář ve špičkových titulech jako Svět motorů a Auto TIP, dokonale zná mechanismy novinářské branže a má zde dobré kontakty. A to je pro tuhle práce přece to nejdůležitější. V AC&C PR Libor pracuje od roku 2016 a řídí se heslem, že ty nejsložitější věci bývají těmi nejjednoduššími a že nejlepší cesta k cíli je ta přímá.

Běla je expertka na řízení korporátní, produktové a CSR komunikace pro největší průmyslové a finanční korporace. Specializuje se také na krizovou komunikaci. Protože je původní profesí tisková mluvčí a má osobní zkušenosti z korporátního prostředí, dosahuje pro klienty optimálních a co nejefektivnějších řešení. Díky jejím dlouholetým zkušenostem na trhu spolupracovala s celou řadou TOP společností ze široké škály oborů. V AC&C PR pracuje od roku 2017, v oblasti public relations působí již od roku 1996.

Vojtěch Jurásek
Account Director
Jan Klíma
Managing Partner
Zorka Mašková
Key Account Manager
Radka Mlejnková
Key Account Manager

Vojtěch se zaměřuje především na produktovou komunikaci, media relations a přípravu kreativních projektů a kampaní. Jeho nejúspěšnější komunikační projekty získaly řadu ocenění v PR a marketingových cenách - pro T-Mobile připravoval velkou výstavu v Národním technickém muzeu o mobilních telefonech, byl spoluautorem projektu Klíče pro Národní u příležitosti 30. výročí Sametové revoluce a pro Kofolu uváděl na český trh minerální vodu Kláštorná Kalcia s kampaní Dříč roku. V AC&C PR pracuje od roku 2015, předtím se staral o komunikaci několika neziskových organizací. Již několik let žije v Brně, a je proto ideální „spojkou“ pro klienty AC&C PR na Moravě.

Jan se specializuje na tvorbu komunikačních strategií, korporátní komunikaci a mediatréninky pro klienty. Jako bývalý motoristický novinář nezapře svou vášeň pro automobily a jím vedený autotým agentury představuje největší specializovanou skupinu automotive expertů v rámci českých PR agentur. AC&C se pod jeho vedením stala jednou z největších a nejrespektovanějších českých komunikačních firem. V roce 2011 Jana motorističtí novináři zvolili PR manažerem roku. V PR působí od roku 1993, kdy založil agenturu AC&C. Původní profesí je novinář, nejprve motoristický, později ekonomický. Poté co několik let vedl oddělení v největším českém motoristickém týdeníku Svět motorů, přešel do Hospodářských novin, kde svoji žurnalistickou kariéru zakončil jako šéf zpravodajství. Přednáší PR témata na VŠE Praha.

Zorka patří k zakládajícím konzultantům agentury AC&C. Je jednou z nejrespektovanějších expertek na komunikaci v oblasti automotive na českém trhu. Její specializací jsou media relations a produktová komunikace. Již téměř tři desítky let spolupracuje se všemi nejdůležitějšími motoristickými novináři. Jejím motem je, že osobní kontakty s novináři jsou pro tuto práci nejcennější devizou. Během svého působení v agentuře se zúčastnila několika stovek motoristických akcí, včetně autosalonů a profesních školení, kde získávala zkušenosti pro svoji další práci. Zorka stála v čele projektů, které několikrát vyhrály Českou cenu za PR, např. Tři země jednou ranou, OLÉ OLÉ! nebo České video ve španělském Top Gearu a další. Je také držitelkou několika nominací v anketě PR manažer roku. V AC&C PR pracuje od roku 1994. Předtím působila v oblasti stavebnictví a projektování.

Radka se specializuje na návrhy a řízení komunikačních projektů pro klienty z oblasti dopravy a logistiky, pro které zajišťujeme komplexní 360 komunikaci. Je expertkou na B2B komunikaci. Její projekty Daň na naftu, I telesales může být sexy a České mýto získaly dvě první a jednu druhou cenu v České ceně za PR. V AC&C PR pracuje od roku 1998.

Michaela Procházková
Account Director
Zdenka Učňová
Senior Account Director
Olga Pásková
Key Account Manager

Michaela je expertem na interní, CSR, korporátní a produktovou komunikaci pro klienty ze širokého spektra oborů. Během svého působení v agentuře řídila zakázky klientů z oblasti automotive, finance, ICT, FMCG či gastro. Mezi její aktuální projekty patří úspěšně zvládnutá krizová komunikace v souvislost s pádem Sberbank a vyplácením náhrad pojištěných vkladů, nastavení nových směrů v interní komunikaci klienta Savencia Fromage &Dairy či zahájení systematické externí komunikace světového leadra na trhu svítidel společnosti Zumtobel Group. Mezi její úspěchy, kterých si nejvíce cení je umístění na 4. místě v anketě PR manažer roku v oblasti automotive čerstvě po jejím návratu z RD. V AC&C PR pracuje od roku 1999.

Zdenka vede finanční tým agentury. Specializuje se na korporátní, krizovou, produktovou a interní komunikaci pro největší korporace na českém trhu. Její silnou stránkou je analytické a strategické myšlení, schopnost posoudit situaci, vyhodnotit možnosti postupu a efektivitu. V AC&C PR pracuje od roku 2009. Předtím působila v předních mezinárodních reklamních agenturách, zastávala pozici ředitelky marketingu a komunikace ve společnosti ČSOB (OB) Invest.

Olga se specializuje na produktovou komunikaci, vztahy s médii, redakcemi a novináři napříč ekonomickými, lifestylovými a automotive tituly. Zaměřuje se také na přípravu kreativních projektů či samotné řízení produkčních projektů, což patří mezi její nejoblíbenější části pracovní náplně. V AC&C pracuje od roku 2017. Řídila zakázky klientů z oblasti financí, automotive nebo FMCG. Za své největší úspěchy považuje projekty SRNA index a SME EnterPRIZE pro Generali Českou pojišťovnu, Dříč roku minerální vody Kláštorná Kalcia či uvedení prémiové značky limonád Targa Florio na českých trh pro Kofolu. Všechny tyto komunikační projekty totiž vyhrály několik Českých cen za PR.

NAŠI LIDÉ

Ať už navrhujeme komunikační strategie, vymýšlíme kreativní kampaně, uvádíme nové produkty na český trh nebo připravujeme firemní večírek ve stylu punku – do všeho jdeme naplno.