Klienti a případové studie
Je skvělé pracovat pro klienty, s nimiž si rozumíme. Díky tomu můžeme vytvářet kampaně a komunikační projekty, které našim klientům získávají pozornost médií a pomáhají jejich byznysu.
V současnosti pracujeme
pro tyto dlouhodobé klienty
Od roku 1995
Od roku 2008
Od roku 2012
Od roku 2011
Od roku 2009
Od roku 2022
Od roku 2021
Od roku 2009
Od roku 2018
Od roku 2023
Od roku 2022
Od roku 2021
Od roku 2019
Od roku 2021
Od roku 2020
Od roku 2010
Od roku 2018
Od roku 2023
Od roku 2018
Od roku 2020
Od roku 2021
Od roku 1993
Od roku 2008
Od roku 2023
Od roku 2019
Od roku 2015
Od roku 2016
Od roku 1993
Od roku 2018
Od roku 2011
Od roku 2021
Od roku 2020
Od roku 2023
Od roku 2023
Od roku 1992
Od roku 1994
Od roku 2021
PŘÍPADOVÉ STUDIE
Podívejte se na několik projektů, které jsme realizovali s našimi klienty. Vždy se snažíme najít kreativní, inovativní a efektivní cestu, jak dostat vaši zprávu k zákazníkům.
Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ
Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu
Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.
Klíče ke svobodě
Korporátní komunikace pro ASSA ABLOY
21 000 klíčů FAB, rozdávaných 17.11. 2019 v Praze, se stalo jedním ze symbolů oslav 30. výročí svobody a demokracie.
Soutěž SME EnterPRIZE
B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu
Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.
Sražení a nabouraní
Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu
Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!
Pravda, nebo fake?
CSR komunikace pro T-Mobile
Nikdo není imunní vůči fámám a dezinformacím. Nepomáhá ani vyšší vzdělání, ani sociální bublina většího města.
Margaríny pro srdce i planetu
Integrovaná komunikace pro Upfield
Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.
Dříč roku
B2C komunikace pro Kofolu
Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.
Razíme cestu
Korporátní komunikace pro LMC
I sami horníci si klepali na čelo, když četli naše letáčky s pozvánkou na seminář s úvodem do programování.
Babi, nenech se obrat!
CSR komunikace pro GSFT
V rámci našeho projektu se bezplatně vzdělávají senioři 60+ ve finanční gramotnosti. Projekt získává ohlas ve veřejnosti i pozornost médií.