20 let T-Mobile: Žádná nuda
Korporátní komunikace pro T-Mobile
1. místo
Fenix Content Marketing
1x Zlatá
Česká cena za PR
1x Stříbrná a 1x Bronzová
Česká cena za PR

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti. Kdyby se nás před dvaceti lety někdo zeptal, jak budeme dnes žít, nikdo by ani v nejdivočejších snech netušil, jak se svět změní díky mobilu. Podobně zajímavá je spekulace o dalších dvaceti letech.
Vojtěch Jurásek
Account Manager
KONTEXT A VÝZVA
Zadání znělo jednoduše: připravte kampaň, v níž připomeneme, že T-Mobile je na českém trhu už dvacet let. Cílová skupina? Široká veřejnost. Cíl? Budujeme značku: chceme ukázat, že T-Mobile (původně Paegas), přinesl na trh konkurenci a změnil naše životy.
ŘEŠENÍ
Vsadili jsme na nostalgii (hele Máňo, tenhle mobil jsme měli…) a zároveň touhu lidí znát budoucnost. Minulost mobilů ukázala výstava v NTM a „příběhy“ pro média. V knize s názvem 2036 jsme se naopak s Tomášem Sedláčkem a dalšími devatenácti osobnostmi pokusili odhadnout, jak bude vypadat svět za dalších dvacet let.

VÝSTUPY A VÝSLEDKY
Zhruba 8 500 prodaných kusů knihy představuje sen každého zadavatele: cílová skupina nám zaplatila za to, že si přečetla naše sdělení a investice do projektu se plně vrátila zpět. Kromě toho o knize vyšla řada recenzí a článků. Výstavu navštívilo zhruba 90 000 dospělých a dětí a média o ní také často psala.
8 500
prodaných knih
90 000
návštěvníků výstavy
4
prestižní ocenění
POUŽITÉ NÁSTROJE
Kromě komunikace knihy a výstavy jsme připravili sérii speciálních informací pro média. Věděli jste například, že ikonickou Nokia 3310 ještě stále v síti T-Mobile používá 29 tisíc lidí? Nebo že ze stařečka Motorola StarTac volají tři lidé? Kromě toho třeba novináři hlasovali o top slepou uličku v historii T-Mobile, vzali jsme je na nejstarší BTS v Praze, nebo vyhrabali ze skladu a nechali znovu otestovat první mobil systému Android.

