20 let T-Mobile: Žádná nuda
Korporátní komunikace pro T-Mobile
1. místo
Fenix Content Marketing
1x Zlatá
Česká cena za PR
1x Stříbrná a 1x Bronzová
Česká cena za PR

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti. Kdyby se nás před dvaceti lety někdo zeptal, jak budeme dnes žít, nikdo by ani v nejdivočejších snech netušil, jak se svět změní díky mobilu. Podobně zajímavá je spekulace o dalších dvaceti letech.
Vojtěch Jurásek
Account Manager
KONTEXT A VÝZVA
Zadání znělo jednoduše: připravte kampaň, v níž připomeneme, že T-Mobile je na českém trhu už dvacet let. Cílová skupina? Široká veřejnost. Cíl? Budujeme značku: chceme ukázat, že T-Mobile (původně Paegas), přinesl na trh konkurenci a změnil naše životy.
ŘEŠENÍ
Vsadili jsme na nostalgii (hele Máňo, tenhle mobil jsme měli…) a zároveň touhu lidí znát budoucnost. Minulost mobilů ukázala výstava v NTM a „příběhy“ pro média. V knize s názvem 2036 jsme se naopak s Tomášem Sedláčkem a dalšími devatenácti osobnostmi pokusili odhadnout, jak bude vypadat svět za dalších dvacet let.

VÝSTUPY A VÝSLEDKY
Zhruba 8 500 prodaných kusů knihy představuje sen každého zadavatele: cílová skupina nám zaplatila za to, že si přečetla naše sdělení a investice do projektu se plně vrátila zpět. Kromě toho o knize vyšla řada recenzí a článků. Výstavu navštívilo zhruba 90 000 dospělých a dětí a média o ní také často psala.
8 500
prodaných knih
90 000
návštěvníků výstavy
4
prestižní ocenění
POUŽITÉ NÁSTROJE
Kromě komunikace knihy a výstavy jsme připravili sérii speciálních informací pro média. Věděli jste například, že ikonickou Nokia 3310 ještě stále v síti T-Mobile používá 29 tisíc lidí? Nebo že ze stařečka Motorola StarTac volají tři lidé? Kromě toho třeba novináři hlasovali o top slepou uličku v historii T-Mobile, vzali jsme je na nejstarší BTS v Praze, nebo vyhrabali ze skladu a nechali znovu otestovat první mobil systému Android.


DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE
Margaríny pro srdce i planetu
Integrovaná komunikace pro Upfield
Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.
Sražení a nabouraní
Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu
Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!
Dříč roku
B2C komunikace pro Kofolu
Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.
Soutěž SME EnterPRIZE
B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu
Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.
Z novináře bojovník?
B2C komunikace pro SEAT
Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…
Jak se prodává Audi A8
B2C komunikace pro Audi
Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny do českých hor?
Slušná káva
Korporátní komunikace pro LMC
Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.
Jedlo pre ajťákov
HR komunikace pro T-Systems Slovakia
„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.
20 let T-Mobile: Žádná nuda
Korporátní komunikace pro T-Mobile
Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.
Olé, Olé!
B2C komunikace pro SEAT
Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.
Daň na naftu
B2B komunikace pro DKV Euro Service
Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.
Audi quattro Cup
Golfový turnaj pro Audi
Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry.