20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

1. místo
Fenix Content Marketing

1x Zlatá
Česká cena za PR

1x Stříbrná a 1x Bronzová
Česká cena za PR

jurasek

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti. Kdyby se nás před dvaceti lety někdo zeptal, jak budeme dnes žít, nikdo by ani v nejdivočejších snech netušil, jak se svět změní díky mobilu. Podobně zajímavá je spekulace o dalších dvaceti letech.

Vojtěch Jurásek

Account Manager

KONTEXT A VÝZVA

Zadání znělo jednoduše: připravte kampaň, v níž připomeneme, že T-Mobile je na českém trhu už dvacet let. Cílová skupina? Široká veřejnost. Cíl? Budujeme značku: chceme ukázat, že T-Mobile (původně Paegas), přinesl na trh konkurenci a změnil naše životy.

ŘEŠENÍ

Vsadili jsme na nostalgii (hele Máňo, tenhle mobil jsme měli…) a zároveň touhu lidí znát budoucnost. Minulost mobilů ukázala výstava v NTM a „příběhy“ pro média. V knize s názvem 2036 jsme se naopak s Tomášem Sedláčkem a dalšími devatenácti osobnostmi pokusili odhadnout, jak bude vypadat svět za dalších dvacet let.

Vystava_promo_web
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Zhruba 8 500 prodaných kusů knihy představuje sen každého zadavatele: cílová skupina nám zaplatila za to, že si přečetla naše sdělení a investice do projektu se plně vrátila zpět. Kromě toho o knize vyšla řada recenzí a článků. Výstavu navštívilo zhruba 90 000 dospělých a dětí a média o ní také často psala.

8 500

prodaných knih

90 000

návštěvníků výstavy

4

prestižní ocenění

POUŽITÉ NÁSTROJE

Kromě komunikace knihy a výstavy jsme připravili sérii speciálních informací pro média. Věděli jste například, že ikonickou Nokia 3310 ještě stále v síti T-Mobile používá 29 tisíc lidí? Nebo že ze stařečka Motorola StarTac volají tři lidé? Kromě toho třeba novináři hlasovali o top slepou uličku v historii T-Mobile, vzali jsme je na nejstarší BTS v Praze, nebo vyhrabali ze skladu a nechali znovu otestovat první mobil systému Android.

pan generalni
_E4A1677ff
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ

Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu

Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.

Margaríny pro srdce i planetu

Integrovaná komunikace pro Upfield

Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.

Sražení a nabouraní

Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu

Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!

Dříč roku

B2C komunikace pro Kofolu

Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.

Soutěž SME EnterPRIZE

B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu

Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.

Z novináře bojovník?

B2C komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…

Jak se prodává Audi A8

B2C komunikace pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Slušná káva

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Olé, Olé!

B2C komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.