20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

1. místo
Fenix Content Marketing

1x Zlatá
Česká cena za PR

1x Stříbrná a 1x Bronzová
Česká cena za PR

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti. Kdyby se nás před dvaceti lety někdo zeptal, jak budeme dnes žít, nikdo by ani v nejdivočejších snech netušil, jak se svět změní díky mobilu. Podobně zajímavá je spekulace o dalších dvaceti letech.

Vojtěch Jurásek

Account Manager

KONTEXT A VÝZVA

Zadání znělo jednoduše: připravte kampaň, v níž připomeneme, že T-Mobile je na českém trhu už dvacet let. Cílová skupina? Široká veřejnost. Cíl? Budujeme značku: chceme ukázat, že T-Mobile (původně Paegas), přinesl na trh konkurenci a změnil naše životy.

ŘEŠENÍ

Vsadili jsme na nostalgii (hele Máňo, tenhle mobil jsme měli…) a zároveň touhu lidí znát budoucnost. Minulost mobilů ukázala výstava v NTM a „příběhy“ pro média. V knize s názvem 2036 jsme se naopak s Tomášem Sedláčkem a dalšími devatenácti osobnostmi pokusili odhadnout, jak bude vypadat svět za dalších dvacet let.

20 let T-Mobile: Žádná nuda
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Zhruba 8 500 prodaných kusů knihy představuje sen každého zadavatele: cílová skupina nám zaplatila za to, že si přečetla naše sdělení a investice do projektu se plně vrátila zpět. Kromě toho o knize vyšla řada recenzí a článků. Výstavu navštívilo zhruba 90 000 dospělých a dětí a média o ní také často psala.

8 500

prodaných knih

90 000

návštěvníků výstavy

4

prestižní ocenění

POUŽITÉ NÁSTROJE

Kromě komunikace knihy a výstavy jsme připravili sérii speciálních informací pro média. Věděli jste například, že ikonickou Nokia 3310 ještě stále v síti T-Mobile používá 29 tisíc lidí? Nebo že ze stařečka Motorola StarTac volají tři lidé? Kromě toho třeba novináři hlasovali o top slepou uličku v historii T-Mobile, vzali jsme je na nejstarší BTS v Praze, nebo vyhrabali ze skladu a nechali znovu otestovat první mobil systému Android.

20 let T-Mobile: Žádná nuda
20 let T-Mobile: Žádná nuda
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Audi quattro Cup

Golfový turnaj pro Audi

Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

Jak se prodává Audi A8

Event marketing pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.

Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Slušná káva aneb jak vytrolit novináře

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Z novináře bojovník?

Produktová komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjmečných akcí…

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

V rámci našeho projektu se bezplatně vzdělávají senioři 60+ ve finanční gramotnosti. Projekt získává ohlas ve veřejnosti i pozornost médií.