Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

3x Zlatá
Česká cena za PR

3x Stříbrná
Česká cena za PR

Shortlist na Projekt roku
Česká cena za PR

Jedlo pre ajťákov

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky. Nejdřív budila dojem startupu na rozvoz jídla a výherci IT kvízu skutečně dostali slovenský oběd. V krabici si ale přečetli, že za vším stojí T-Systems Slovakia a nabízí jim práci. Na pracovní stoly konkurence jsme vtipně doručili nabídku zaměstnání našeho klienta, zaujali komunitu i média.

Markéta Kaclová

Account Director

KONTEXT A VÝZVA

Zadání bylo dát slovenským ajťákům v ČR (15 000 lidí) informaci o nabídce zaměstnání doma, vytvořit buzz a připravit půdu pro nábor HR nástroji. Jako bonus jsme vytvořili databázi 1594 kontaktů a přímo doručili 10 zájemců o práci.

ŘEŠENÍ

Sázeli jsme na fantazii ajťáků. Díky formulacím typu „Chybí ti v Praze slovenské jídlo? Již brzy ti je nabídneme každý den!“ si lidé začali představovat startup na rozvoz slovenského jídla. Oslovovali nás novináři s otázkami, o co jde. V den launche vyšly velké materiály o tom, kolik Slováků pracuje v českém IT a o faktu, že „T-Systems je láká domů na halušky“. Téma odvysílalo například hlavní zpravodajství ČT.

Jedlo pre ajťákov
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Události ČT, HN, Aktuálně.cz, Živě.cz, Lupa.cz: to je příklad článků v médiích o kampani. Zasáhli jsme 6 milionů čtenářů online, 900 000 v tisku a stejně v rozhlasu, k tomu zhruba 16 % share TV diváků. Vytvořili jsme buzz,, na sociálních sítích nás zmiňovali influenceři. Kampaň získala v ročníku 2017 nejvíc ocenění v soutěži Česká cena za PR a zvítězila v prestižní soutěži SABRE Awards pro region EMEA.

6 mil.

zasažených čtenářů online

1,8 mil.

zasažených čtenářů tisku a posluchačů rozhlasu

16 %

share TV diváků

5

prestižních ocenění

POUŽITÉ NÁSTROJE

Cílili jsme na ajťáky v office centrech v Praze a Brně. Na facebooku se informace zobrazovaly lidem v okolí center, kteří pracují v IT a umí slovensky. Na LinkedIn jsme cílili přímo na zaměstnance konkrétních firem. Vše podpořily billboardy u office center, reklamní bannery (Zdrojak.cz, Lupa.cz) a letáky rozdávané před centry. Microsite lákala na soutěž o obědy zdarma, po odhalení se obsah změnil na nabídku práce.

Jedlo pre ajťákov
Jedlo pre ajťákov
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Audi quattro Cup

Golfový turnaj pro Audi

Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

Jak se prodává Audi A8

Event marketing pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.

Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Slušná káva aneb jak vytrolit novináře

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Z novináře bojovník?

Produktová komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjmečných akcí…

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

V rámci našeho projektu se bezplatně vzdělávají senioři 60+ ve finanční gramotnosti. Projekt získává ohlas ve veřejnosti i pozornost médií.