Jak z novináře udělat bojovníka?

Produktová komunikace pro SEAT

Z novináře bojovník?

Při uvedení vozu SEAT Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost motoristických novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí, že není snadné je něčím zaujmout. Využili jsme spojení s ambasadorem značky Benem Cristovao, mistrem světa v brazilském jiu-jitsu. Věřili jsme, že moment překvapení, spojený s výjimečným zážitkem s tímto vozem, zafunguje. „Donutili“ jsme nic netušící novináře se převléct do sportovního oděvu a postavili je v tělocvičně na tatami.

Zorka Mašková

Key Account Manager

KONTEXT A VÝZVA

Zadání bylo představit malé SUV SEAT Arona. Při uvedení produktu na český trh byl použit komplexní komunikační mix včetně testování vozů a maximální využití sociálních sítí. Vyvrcholením bylo uspořádání netradiční tiskové konference. Cílem bylo získat mediální pozornost při prezentaci běžného produktu, důraz na kvalitu a výjimečnost vozu v aktuálně velmi obsazeném segmentu. Velký důraz při plánování netradiční tiskové konference byl kladen na moment překvapení a pečlivou přípravu aktivit spojených s ambasadorem značky SEAT.

ŘEŠENÍ

SEAT Arona je svižný městský crossover pro a my jsme novinářům umožnili si jeho kvality v průběhu testovacích jízd, spojených s tiskovou konferencí, plně vyzkoušet. Novináře jsme nepozvali na tradiční tiskovou konferenci, ale na zážitek v rámci claimu: „Jdi svou cestou“. Upoutali jsme tak jejich pozornost na nový vůz a „donutili“ k netradičním sportovním aktivitám.

Z novináře bojovník?
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

V médiích se v souvislosti s postupným uváděním nového modelu SEAT Arona a po tiskové konferenci objevilo celkem 365 výstupů a vyšlo 41 velmi pozitivních testů vozu ve všech hlavních motoristických, mainstreamových i lifestyle médiích.

Tonalita byla nadprůměrně pozitivní. Výsledkem bylo uzavření 1492 objednávek a 469 vozů bylo již předáno zákazníkům, což je v daném segmentu trhu výborné skóre.

365

výstupů v médiích

41

pozitivních testů

1492

objednávek

POUŽITÉ NÁSTROJE

Vozy SEAT Arona jsme novinářům předali v nákupním centru. Během následujících tří hodin se měli vydat do centra města a při cestě uskutečnit neobvyklý úkol: zakoupit upnuté sportovní oblečení. Proč, to nevěděli.

Cílem jejich cesty byla speciální tělocvična, vybavená tatami. Zde proběhla krátká tisková konference a představení nové Arony, na kterou navázal trénink jiu-jitsu u s Benem Cristovao, populárním zpěvákem a mistrem světa v brazilském jiu-jitsu. Do tréninku se přítomní novináři zapojili a po prvním momentu překvapení tyto aktivity s velkým bojovým zápalem užili. Při společné večeři s Benem se novináři shodli, že to pro ně byl výjimečný zážitek, ale že by sami dobrovolně aktivitu tohoto typu nevyhledali.

Z novináře bojovník?
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Audi quattro Cup

Golfový turnaj pro Audi

Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

Jak se prodává Audi A8

Event marketing pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.

Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Slušná káva aneb jak vytrolit novináře

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Z novináře bojovník?

Produktová komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjmečných akcí…

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

V rámci našeho projektu se bezplatně vzdělávají senioři 60+ ve finanční gramotnosti. Projekt získává ohlas ve veřejnosti i pozornost médií.