Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

1x Zlatá
Česká cena za PR

1x Stříbrná
Česká cena za PR

Olé, Olé!

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly. Zdá se to nemožné? Není. Jen musíte postavit na hlavu zažité postupy. Tedy nikoliv vyvinout produkt a pak přemýšlet, jak ho komunikovat, ale rovnou vymyslet něco, co má v sobě maximální komunikační potenciál. Navíc musíte být první, koho to napadne.

Zorka Mašková

Key Account Manager

KONTEXT A VÝZVA

Automobilová značka SEAT přicházela s produktem SEAT OLÉ (operativní leasing pro fyzické osoby) do nepříliš využívaného segmentu na trhu financování automobilů. Abychom tento produkt zatraktivnili, připravili jsme společně nadstavbu SEAT OLÉ SPORT, se kterou chtěl SEAT oslovit sportovně zaměřené řidiče. Podobný produkt, zaměřený na sportovní modely žádná jiná automobilka nenabídla. Mezi hlavní rizika patřila skutečnost, že mezi českými motoristy stále převládá názor, že je lepší vůz vlastnit než si jej pronajmout. S tím souviselo riziko nezájmu médií a obchodního neúspěchu produktu.

ŘEŠENÍ

S klientem SEAT a jeho kreativní agenturou jsme společně připravili komunikační projekt SEAT OLÉ SPORT. Na operativní leasing jsme nabídli sportovní vozy Seat Leon Cupra. To zatím nikdo neudělal, na operativní leasing jinak koupíte jen samá „nudná“ rodinná auta. Propagaci jsme postavili především na kreativních aktivitách se závodním jezdcem Petrem Fulínem.

Olé, Olé!
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Odezva v médiích byla fenomenální – celkem 131 výstupů včetně celostránkových materiálů,  naše videa byla převzata v největších médiích jako novinky.cz nebo auto.cz. Zejména ale bylo uzavřeno 263 smluv na operativní leasing pro fyzické osoby, z toho 129 právě na sportovní vozy – tedy čísla, která vysoce překonala veškerá očekávání.  Ke zdánlivě nudnému produktu, jako je finanční instrument, jsme dokázali díky PR přitáhnout mimořádnou pozitivní pozornost médií. To výrazně napomohlo i k celkovému zásadnímu posílení značky SEAT na českém trhu.

131

výstupů v médiích

263

uzavřených smluv

POUŽITÉ NÁSTROJE

Celoroční projekt byl rozfázován a zahrnoval všechny obvyklé PR nástroje. Klíčové bylo upozornit na unikátnost projektu zaměřeného na sportovní vozy. V projektu proto nechyběly takové lahůdky jako souboj závodního vozu SEAT se stíhačkou MiG nebo sjezd z Ještědu, kdy závodní auto jelo po silnici a závodník-biker se řítil terénem.

Olé, Olé!
Olé, Olé!
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Audi quattro Cup

Golfový turnaj pro Audi

Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

Jak se prodává Audi A8

Event marketing pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.

Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Slušná káva aneb jak vytrolit novináře

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Z novináře bojovník?

Produktová komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjmečných akcí…

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

V rámci našeho projektu se bezplatně vzdělávají senioři 60+ ve finanční gramotnosti. Projekt získává ohlas ve veřejnosti i pozornost médií.