Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

paskova

Babi, dědo, nenechte se obrat!, je hlavní sdělení našich ambasadorů – vysokoškolských absolventů z ekonomických oborů - se kterým objíždějí celou republiku. Spolupracujeme s desítkami univerzit třetího věku a několika seniorskými organizacemi v celé řadě regionů, kde pořádáme edukativní přednášky podporující finanční gramotnost. V přednáškových sálech bývá plno a cílová komunita je zaujata a hojně se doptává. Zájem projevují i regionální média.

Olga Pásková

Account Manager

Morning migraine is my biggest problem
KONTEXT A VÝZVA

Senioři čím dál častěji přicházejí o své celoživotní úspory. Buď se stanou obětí podvodníků (různých finančních poradců), anebo uloží své úspory do pochybných institucí, které dříve nebo později vyhlásí bankrot. Proto jim vysvětlujeme, jak se k takovým nabídkám stavět a co dělat v krizových situacích. Také je nutné představit instituce, které zajistí klientovi peníze v případě krachu finanční instituce. V neposlední řadě seniorům radíme, na koho se v případě problémů obrátit. V rámci přednášek není nikdy nabízen žádný finanční produkt či služba.

Idea projektu je postavena na všeobecném povědomí o tom, že existují tzv. šmejdi i ve finančních službách a že nejvíce ohroženou skupinou jsou právě senioři. U univerzit třetího věku jsme předpokládali zájem cílové skupiny o vzdělávání, proto jsme se na ně primárně obrátili. Nejen v nich, ale i v rámci dalších seniorských sdruženích se zprávy o projektu rychle rozšířily, a to s pozitivním ohlasem.

IMG_6841
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

V rámci projektu proběhlo celkem 16 akcí, a to jak v rámci Univerzity 3. věku, Akademií 3. věku, tak různých dobrovolných spolků pro seniory - v našem případě Sensen, StudentPoint. Oslovených seniorů bylo téměř šest stovek.

16

akcí

600

seniorů

POUŽITÉ NÁSTROJE

Oslovili jsme univerzity třetího věku v několika regionech. Záměrně jsme vynechali Prahu, jelikož problém je nutné přednostně řešit v menších regionech, kde je cílová skupina nejvíce ohrožena. S vedením oslovených organizací jsme dohodli konkrétní strukturu projektu. Naše nabídka se přizpůsobovala požadovaným potřebám v dané lokalitě. Absolventi přednášek dostali reklamní předměty a také edukativní brožuru.

clipping
IMG_7440
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Krizová komunikace k pádu Sberbank CZ

Krizová komunikace pro Garanční systém finančního trhu

Ruská vojska přepadají 24.2.2022 Ukrajinu. Ten den klienti Sberbank CZ masově vybírají vklady. Do dvou dnů banka krachuje, trhem se šíří panika.

Margaríny pro srdce i planetu

Integrovaná komunikace pro Upfield

Část Čechů pod vlivem minulosti vnímá margarín jako něco umělého a jako produkt druhé kategorie za máslem.

Sražení a nabouraní

Edukační kampaň pro Generali Českou pojišťovnu

Přeběhla vám přes cestu černá kočka? Budete mít smůlu. Přeběhla vám přes ni srna a nic se vám nestalo? Máte z pekla štěstí!

Dříč roku

B2C komunikace pro Kofolu

Představit prémiový produkt skrz obyčejné lidi – zpocené popeláře nebo utahané skladníky – to by si moc markeťáků nedovolilo. Kofola ano.

Soutěž SME EnterPRIZE

B2B komunikace pro Generali Českou pojišťovnu

Pod heslem „Budoucnost nepatří jen velkým“ spustila Generali Česká pojišťovna soutěž SME EnterPRIZE, oceňující udržitelně podnikající malé a střední firmy.

Z novináře bojovník?

B2C komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjimečných akcí…

Jak se prodává Audi A8

B2C komunikace pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Slušná káva

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Olé, Olé!

B2C komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.