Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

Babi, dědo, nenechte se obrat!

Babi, dědo, nenechte se obrat!, je hlavní sdělení našich ambasadorů – vysokoškolských absolventů z ekonomických oborů - se kterým objíždějí celou republiku. Spolupracujeme s desítkami univerzit třetího věku a několika seniorskými organizacemi v celé řadě regionů, kde pořádáme edukativní přednášky podporující finanční gramotnost. V přednáškových sálech bývá plno a cílová komunita je zaujata a hojně se doptává. Zájem projevují i regionální média.

Olga Pásková

Account Manager

Babi, dědo, nenechte se obrat!
KONTEXT A VÝZVA

Senioři čím dál častěji přicházejí o své celoživotní úspory. Buď se stanou obětí podvodníků (různých finančních poradců), anebo uloží své úspory do pochybných institucí, které dříve nebo později vyhlásí bankrot. Proto jim vysvětlujeme, jak se k takovým nabídkám stavět a co dělat v krizových situacích. Také je nutné představit instituce, které zajistí klientovi peníze v případě krachu finanční instituce. V neposlední řadě seniorům radíme, na koho se v případě problémů obrátit. V rámci přednášek není nikdy nabízen žádný finanční produkt či služba.

Idea projektu je postavena na všeobecném povědomí o tom, že existují tzv. šmejdi i ve finančních službách a že nejvíce ohroženou skupinou jsou právě senioři. U univerzit třetího věku jsme předpokládali zájem cílové skupiny o vzdělávání, proto jsme se na ně primárně obrátili. Nejen v nich, ale i v rámci dalších seniorských sdruženích se zprávy o projektu rychle rozšířily, a to s pozitivním ohlasem.

Babi, dědo, nenechte se obrat!
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

V rámci projektu proběhlo celkem 16 akcí, a to jak v rámci Univerzity 3. věku, Akademií 3. věku, tak různých dobrovolných spolků pro seniory - v našem případě Sensen, StudentPoint. Oslovených seniorů bylo téměř šest stovek.

16

akcí

600

seniorů

POUŽITÉ NÁSTROJE

Oslovili jsme univerzity třetího věku v několika regionech. Záměrně jsme vynechali Prahu, jelikož problém je nutné přednostně řešit v menších regionech, kde je cílová skupina nejvíce ohrožena. S vedením oslovených organizací jsme dohodli konkrétní strukturu projektu. Naše nabídka se přizpůsobovala požadovaným potřebám v dané lokalitě. Absolventi přednášek dostali reklamní předměty a také edukativní brožuru.

Babi, dědo, nenechte se obrat!
Babi, dědo, nenechte se obrat!
DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Audi quattro Cup

Golfový turnaj pro Audi

Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

Jak se prodává Audi A8

Event marketing pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.

Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Slušná káva aneb jak vytrolit novináře

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Z novináře bojovník?

Produktová komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjmečných akcí…

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

V rámci našeho projektu se bezplatně vzdělávají senioři 60+ ve finanční gramotnosti. Projekt získává ohlas ve veřejnosti i pozornost médií.