Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

2x Zlatá
Česká cena za PR

Daň na naftu

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat. Přesně tak jsme postupovali u našeho klienta DKV Euro Service v projektu Daň za naftu. Šlo tedy primárně o B2B komunikaci nepřímou cestou prostřednictvím médií.

Radka Mlejnková

Key Account Manager

Daň na naftu
KONTEXT A VÝZVA

Využili jsme zvýšení spotřební daně z pohonných hmot a související problémy dopravců v ČR – téma, které se v té době jako červená nit táhlo celým mediálním prostorem a představovalo pro dotčené firmy skutečnou výzvu. DKV Euro Service jako vedoucí evropská firma v oblasti služeb dopravcům dokáže na základě svých velkých dat odhadovat zajímavé trendy. Díky tomu jsme jako první dokázali předpovědět odliv tankování z ČR do sousedních zemí a tuto skutečnost využít k masivní komunikaci ve prospěch zákazníků DKV.

ŘEŠENÍ

Cílem bylo DKV představit jako experta v oblasti nákladní přepravy a logistiky a zároveň jako společnost hájící zájmy svých současných i budoucích klientů. Problematika cen nafty je téma, na kterém jsme mohli názorně ukázat zkušenosti a odbornost klienta. Předem jsme definovali kroky rozdělené do celého roku – prognóza, potvrzení, dopad.

První fáze odstartovala tiskovou zprávou „DKV předpokládá nárůst tankování českých kamionů v cizině“, druhá fáze pokračovala tiskovou zprávou „Potvrzeno: čeští dopravci jdou za levnější naftou do zahraničí“ a regionálním setkání s novináři na Severní Moravě (zde byl maximální rozdíl cen v ČR a v sousedním Slovensku a Polsku). Pro závěrečnou fázi jsme zvolili formu tiskové konference, na níž jsme komunikovali negativní dopady zvýšené daně. Během všech fází jsme návazně na první impulsy aktivně umísťovali do klíčových médií rozhovory a texty o příslušné problematice. Kromě odlivu tankování a zvýšených nákladů pro dopravce jsme kladli důraz také na konkrétní negativní dopad pro stát.

Daň na naftu
VÝSTUPY A VÝSLEDKY

Společnost DKV potvrdila, že její současní klienti jasně pozitivně zmiňovali vedenou kampaň, zároveň byl zaznamenán výrazný nárůst nového byznysu, kdy noví klienti uváděli jako motiv kontaktování DKV právě informace o vedené kampani. Bylo publikováno více než 140 výstupů v podobě článků, citací a rozhovorů v denících, odborných médiích a na zpravodajských serverech.

140

mediálních výstupů

2

Prestižní ocenění

DALŠÍ PŘÍPADOVÉ STUDIE

Audi quattro Cup

Golfový turnaj pro Audi

Více než 25 let se v České republice organizuje golfový turnaj pro zákazníky Audi, specifický svými pravidly i formátem hry.

Jedlo pre ajťákov

HR komunikace pro T-Systems Slovakia

„Pracuješ v Česku a chybí ti slovenská kuchyně?“ Tak naše kampaň lákala slovenské ajťáky.

Jak se prodává Audi A8

Event marketing pro Audi

Jak oslovit maximálně vytížené lidi, špičky ve svých oborech a potenciální zákazníky nového Audi A8 a dostat je na téměř tři pracovní dny  do českých hor?

Daň na naftu

B2B komunikace pro DKV Euro Service

Jak posílit loajalitu zákazníků? Přesvědčit je, že znáte jejich problémy, stojíte na jejich straně a nebojíte se za ně bojovat.

Olé, Olé!

B2C produktová komunikace pro SEAT

Komunikovat operativní leasing na automobily pro fyzické osoby tak, aby se média chytla tématu, napsala o něm a objednávky se jenom hrnuly.

Slušná káva aneb jak vytrolit novináře

Korporátní komunikace pro LMC

Někdy se vyplatí schválně trochu naštvat novináře. Všimnou si problému, vyzkouší si na vlastní kůži, jaké to je být jeho součástí a rádi o celé věci napíšou.

Z novináře bojovník?

Produktová komunikace pro SEAT

Při launchi SEATu Arona jsme potřebovali maximálně upoutat pozornost novinářů, kteří zažili již tolik výjmečných akcí…

20 let T-Mobile: Žádná nuda

Korporátní komunikace pro T-Mobile

Zábavnou formou jsme připomněli, jak se náš život za dvacet let s mobilem změnil a zároveň jsme se podívali do budoucnosti.

Babi, dědo, nenechte se obrat!

CSR komunikace pro Garanční systém finančního trhu

V rámci našeho projektu se bezplatně vzdělávají senioři 60+ ve finanční gramotnosti. Projekt získává ohlas ve veřejnosti i pozornost médií.